2011. május 25., szerda

Adél táska varrás (ingyen szabásmintával)


Varrd meg Te is a táskát!

A szoknya szabásminta készítő, online tanfolyam egyik modellje nagyon tetszik nekem. Különösen az a mintás bársony, amelyből a felsőrész és az alsórész közepe készült. Nemrég a kezembe akadt a szoknyából maradt anyag, és elhatároztam most már tényleg elkészítem azt a táskát a szoknyához, amit korábban megálmodtam.
Sajnos nem maradt túl sok anyag, de azt jóformán az utolsó fecniig elhasználtam.
Ezt a táskát nem ajánlom teljesen kezdőknek, viszont akik varrótanfolyamot, vagy szabásminta készítőt elvégezték, biztosan boldogulnak vele.
Ugye jól festenek együtt? Utánad is megfordulnának, ha ilyen együttest viselnél!

A táska elkészítésének részletes leírását az alábbi linken találod:
Adél táska varrás ingyen szabásmintával

Jó varrást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése